frågor.... allt för att slippa städa..!

1. Hur gammal är du om fem år? 20
2. Vem var den sista du träffade? fille
3. Hur lång är du? 160
4. Vilken var den senaste filmen du såg? min brors flickvän
5. Vem ringde du senast? älskling
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? "vad gör du? :)<33" till fillepille.
7. Vad är dagens planer? städa och tvätta.
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? messa
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? sambos
10. När såg du senast din mamma? 2 min
11. Vilken ögonfärg har du? bruna
13. Har du någon gång hittat en katt? ja
14. Vilken är din favoritplats? sängen
15. Vilken plats föredrar du minst? små rum med spindlar
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? på jobbet. haaha
17. Vad skrämmer dig? människor
18. Vem fick dig att skratta senast? Jag själv
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? ja!!!!
20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar
21. Sover du med eller utan kläder på dig? bara jag som vet! ;)
22. Hur många kuddar har du i sängen? 4
23. Hur många landskap har du bott i? två
24. Har du någon gång spytt? ja
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? skorskorskorskorskor
26. Är du social? Förr men inte längre
27. Vilken är din favoritglass? chocklad
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? shoppa, sen spara
29. Tycker du om kinamat? spydde sist när jag åt de, så nej tack
30. Tycker du om kaffe? nej ! :S
31. Vad dricker du till frukost? oboj
32. Sover du på någon särskild sida? åvansidan på sängen
33. Kan du spela poker? nej ?
34. Tycker du om att mysa?
ja frågetecken
35. Är du en beroendemänniska? antagligen
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? kände.
37. Vill du ha barn? Inte nu
38. Kan du några andra språk än svenska? Kan jag väl engelska som de flesta.
39. Har du någonsin åkt ambulans? Nej
40. Föredrar du havet eller en pool? pool
41. Vad spenderar du helst pengar på? Kläder
42. Äger du dyra smycken? Något
43. När känner du dig lycklig? ALLTID, nästan
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? macka, filles tunga¨
45. Vem är den roligaste människan du känner? JAG
46. Välj ett ärr på din kropp? många många. med det är bara små skavanker, men jag har ett på näsan det gjorde ont att få.
47. Vad har du för ringsignal? down
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? mamma har väl sparat nått skit.
49. Flirtar du mycket? nej. pojkvän är min grej
50. Vart togs din profilbild för din blogg? har jag nån sån.
51. Kan du byta olja på bilen? nej. (nu slår väl fille mig)
52. Har du fått fortkörningsböter? Inte körkort
53. Vilken var den senaste bok du läste? ja du ?
54. Läser du dagstidningen? nej? haha ibland hbg city. men inget annat
55. Prenumererar du på någon veckotidning? nej inte nu.-
56. Dansar du i bilen? kanske.
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast?  ingen
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? läxan
59. När var du i kyrkan senast? 7 augusit
60. Vilka personer utmanar du? ALLA SOM LÄSER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0