frånvaro: 5 dagar och 11 timmar

.. men nu går det inte mer. som ni säkert redean har fattat så har jag haft en lite bloggpaus. jag var bara så trött på de. orkade inte göra mer än ett inlägg om dagen. o hade inget att skiva om. känns inte kul då. men nu börjar nya tag och jag har bara veta blogga så mycket nu sak jag säga. riktiga bloggningen börjar imorgon. för idag ska jag o älskling iväh till väla o shoppa så de blir nog inte så mycket update idag. o ja jag ska börja fota mer. har ju en helt egen + helt ny data (med webb) + usb uttag så jag har inget att skylla på. nejnejnej. skäll på mig om jag blir slapp sen igen.
men ja iaf igår var de ju skola även om det kändes onödigt att åka dit. vi hade naturkunskap + projekt. men dagen innan sa vår nklärare att vi inte skulle ha den lektionen. så vi började 10.00 så då kom jag dit gick på projekten. men vi hade bara en timmes genomgång o sen fick vi gå. hahaha. palla. så jag o carro drog ner till stan o skulle shoppa en present och jag behövde idrottsskor och byxor. åååh, provade ett par skit snygga leggings från gina med spets på sidorna. ska köpa dom idag tror jag. hihi. och lite mer. känner för att shoppa. jaja iaf visar de jag köpte igår på sön eller mån och de (om) jag köper idag!!. hihi.

jaja nu är jag hungrig så ska gå ner till filles mamma o äta. han sover ju fortfarande o jag känner mig hemsk om jag väcker han! puss



simba min älskling. du finns i mitt hjärta och tankar för alltid.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0