Bananer i pyjamas

och här hitter jag o min pyjamas... för andra dagen i rad. det är inte alls kul. har nog åkt på nått nu asså.
den började igår, jag gick upp.. trött som aldrig förr. tänkte inte mer på de. masade mig iväg till bussen. snackade med emelie lite på bussen och var sådär lagom kaxig om att jag inte blivit sjuk på jätte länge och att jag klarat mig från allt. iaf. hoppade av, hade flyt med bussen 6.an som precis skulle gå. hoppade på den. och sen upp till skolan. dagen skulle se ut såhär: ha genom gångar på personalliggade och avtag o.s.v. sen lunch och sen datorkunskap, efter det skulle de bli frisörträning inför tävlingen. men när jag suttit på den lektionen om avtag i kanske 40 min så börjar jag skaka och kallsvettas. och jag känner hur en migrän sakta börjar kleta sig på mig. jag tar av mig jackan och tänkte att jag bara var för varmt klädd. men sen började jag även må illa. jag messar mamma att jag förmodligen kommer hem. och så gick jag och snackade med mina lärare och min mentor. och sen blev det tåget hem. fyfyfy. jag hatar verkligen att vara sjuk. så det blir att inte få träffa fille idag heller....:/
men ja vi får se hur det går om jag ska till skolan imorgon eller inte..!
 
bilder sen i sommras


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0