hemma

nu är jag hemma efter en händelserik helg.

fredag:
jag gick till skolan efter ha vatit sjuk sen måndagen. kul. klippte en massa och höll igång, hade iof en jävla huvudvärk hela dagen.. (precis som nu) ... suck. iaf, slapp matten eftersom läraren var skadad. åkte hem och packade, sen körde pappa mig till älskling och så sov jag där. mös mest på fredagen eftersom jag inte var på topp. kollade let's dance. inte det bästa alltså. vi skulle se en film på kvällen. men kan ni tänkta er!? jag somnade... haha
lördag:
jag och älskling gick upp, åt och duschade och sånt... tänkte att det inte skulle hända så mycket med sen fick vi ett ryck efter att älskling hade lagat sin bil. det blev väla. inte så mycket shopping men fika iaf. MYS. shoppade en tröja endast.
sen fick vi ett ryck till.. jag vet vi kör din  bror till småland älskling, för att kolla på en bil. JAA! haha. som ni säkert fattade. så somnade jag på vägen hem xd. haha.
söndag:
dagen idag har varit så fin. jag och älskling vaknade åt, och mös. sen fixade vi oss duschade och så. eftersom filles mamma hade sån alla hjärtans dag middag så kom filles syskon. kulkul. vi var där hemma till fem - halv sex. sen åkte vi till stan och käkade kinamat eftersom vi båda älskar det. och vi har 3 år imorgon och det är en tråkig måndag så firde vi lite idag. men det gulligaste är nog att vi var där på vår 2 års dag också. hahah tänk om vi är tillsammans aslänge så bara sitter vi där när vi är typ 60 och bara får vi inte lite rabatt eftersom vi har ätit här tillsammans sen 2009?? haha. vilken ide!! :D
jaja nu som alla säkert har fattat så är jag skit trött så jag uppdaterar mer när jag orkar eftersom jafg nu ska sova. !

love. och ni? glöm inte säga att ni älskar era nära och kära imorgon! . puss. ha en toppen alla hjärtansdag imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0