medlodifestivalen!


idag är det dags för medlodifestivalen. det känns så mysigt. liksom jag somnar nästan alltid men det känns ändå mysigt. det är typ det ända man sett varje år sen man föddes. tillsammans med nära och kära. faktiskt jätte mysigt. visst dom har ju ändrat en hel del och musiken är inte alltid den bästa och det är oftast fel som vinner. men måste man inte ändå se det. jo. idag ska jag se med med fille och hans familj. MYS. just nu är fille inte så rolig däremot. han är ute och håller på med sin jävla bil. men jag låter honom. det blir bäst så. man får ge och ta.
och jag lovar och försöka uppdatera bättre.!(a) haha. och att ladda kameran. men det blir först imorgon när jag är hemma jag kan göra det! love!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0