2010

2010
Gjorde du något i år som du aldrig gjort förr?
förmodligen , men inget jag miss så här på direkten.

- Höll du några av dina nyårslöften?
nej, eller jag hade inga. men i maj 2009 slutade jag med godis... och höll det ett år.!

- Blev någon av dina vänner förälder i år?

..nä
- Dog någon som stod dig nära?
Nej, tack och lov.

- Är det något du saknat år 2010 som du vill ha 2011?
skulle vara bra att ha ett helg eller lovjobb... jag hade ju ett litet i somras. men mer "seriöst"

- Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
14 feb, 14 aug och 27 okt.

- Vad var din största framgång 2010?
tro mer på mig själv, och komma in på frisör

- Största misstagen?
inte gjort några speciella misstag, bara lite småsaker som man tänker att man kunde gjort annorlunda.. inte sagt saker som man sagt.

- Har du varit sjuk eller skadat dig?
förkyld hela året om annars har jag klarat mig.

- Bästa köpet?
ååh, mycket. eeh, pälsvästen, två skinnjackor, väskor.. haha ja ni fattar.. det går inte att välja.

- Vad spenderade du mest pengar på?
KLÄDER!
 

- Gjorde någonting dig riktigt glad?
soliga sommar dagar med fille.
 

- Vilka låtar kommer alltid påminna dig om 2010?
förmodligen den uttråkade låten wakawaka.
 

- Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
ja, helt klart.

- Vad önskar du att du gjort mer?
uppskattat småsaker.

- Vad önskar du att du gjort mindre?
shoppat. eller önskat. jag hade behövt shoppa mindre;) haha. men också färgat håret. inte för att jag tror att jag kommer att ändra på den saken.

- Var du kär i år?
ja, någon som har missat att jag är det!?

- Hur många förhållanden?
ett.

- Favoritprogram på tv?
ja... vad ska man ta? ncis..

- Bästa boken du läste i år?
eeh, ? hehe. ja ni fattar..

- Något du önskade dig och fick?
ny mobil och kärlek antar jag!
- Något du önskade dig men inte fick?
simba vid livet

- Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
jag minns inte xd

- de bästa människorna du umgåts med?
fille.!

- Finns det något som skulle gjort ditt år bättre?

inte vad jag kan komma på ... simba igen då ..

- Hur skulle du beskriva din stil år 2010?

min egen!

- Vad fick dig att må bra?
älskling, vänner!

- Vem saknade du?
ingen jätte mycket.

- De bästa nya människorna du träffade?
dom i min klass antar jag.

- Årets sötaste?
någon här och där;)

- Årets största kärlek?
fille. men det är ju inte bara detta året. utan detta blir tredje året i rad;)

- Årets bästa?
sommaren får jag nog säga. fan vad gött. slappa, sola och bada!





tack alla underbara människor som gjort mitt år till ett kul år! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0