eftersom jag är hemma hos älskling, så kan jag inte lägga in några bilder... vilket gör min blogg just nu extremt tråkig

min dag!
jag kan ju börja med att säga att jag är dålig på att uppdatera men. det är bara att ta. jag vill inte känna mig tvingad. men jag ska försöka... jag är dålig nu av två anledningar.. eller tre. ett, jag är hos fille och vill vara social. två jag har inte min dator med mig och hans är cp.! tre jag har varit sjuk sen i julas. :) men ja. min dag... det var väl där jag var!? idag började det precis som alla andra dagar med att jag vaknade, jag låg och mös lite med älskling. sen upp duscha direkt. lika bra det! sen satta jag lite vid datorn. man är ju lite tvungen att se vad som händer ;) haha. efter det tvingade jag älksling att dra sig upp ur sängen för att äta med mig, efter frullen gjorde jag ve mig. och fille duschade. sen åkte vi till filles pappa. beställde en bilsterio för filles e pajj. sen till ikea. och där slutade dagen! haha nej men nästan. vi valde en tv-bänk till älskling, lite lådor och åkte till net on net. vill skulle förståss till ikea för att köpa foto lister och ramar.. men det hann vi inte haffa eftersom vi var sena på det och skulle hinna med net on net också. så jag får vänta. får fixa det i veckan ist. sen åkte vi hem och åt. sen håller fille just nu på med allt. han har hängt upp tv.n på väggen ist för att ´ha den på någon bänk och sen håller han på att fulla den nya bänken med spel och filmer. -.- ska nog säga till han att lägga på ett kål. nu ska jag äta en negerbulle. det heter ju så, man får väl säga det? ja. det klart det heter ju så. det är ju inget illa. ja iaf det är gott. och jag menar inget illa! puss, ikväll blir det film.
och ja på tal om film... eh? jag och fille såg en mycket skumm film igår. nwe york i love you heter det. bemöda er inte med att se den någonsin. hur tråkigt ni än får. den suger!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0