tre mysiga bilder på mig och älskling.





dessa fina bilder har marie tagit på mig och fille. tänkte bara passa på att tacka henne för allt jobb. är supernöjd både med denna fotograferingen och den förra som jag och min syster gjorde. måste bara säga att marie är riktigt duktig. dels för att hon är flexibel när det gäller tider, att hon är så duktig på att fånga ögonblick så att bilderna inte blir sådär stela och tillgjorda utan mer levade. Hon är verkligen duktig och dessutom så är det mycket snabb leveranstid på fotona. klicka HÄR för att komma till hennes blogg!!

Kommentarer
Postat av: Tanja Swärdh* <3

Awh va gulliga :D <3

2011-01-08 @ 17:04:33
URL: http://tanjaswardh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0